Velkommen til Kunde og mingletur!
Torsdag, 18 juni
Velkommen til Kunde og mingletur!
Torsdag, 18.juni
Mingle og kundetur
Vi inviterer våre kunder og samarbeidspartnere til en heidundrande samling i kun sosiale rammer Torsdag, 18. juni fra kl. 15:00
Møtested er hos X-Partner i Nye Sandviksvei 13 til en uformell velkommen, før vi reiser ut i vårt flotte øyrike med ærverdige M/S Vestgar, en praktfull og majestetisk utgave av en veteranbåt.
Her venter god mat og drikke, gode historier og høy stemning og sannsynligvis B2B
Ta gjerne med deg en kollega eller kom alene og gi et sosialt bidrag til at denne kvelden blir minnerik for alle.
Det er begrenset med plass så vær tidlig ute med din bekreftelse.
Velkommen!
Vi inviterer våre kunder og samarbeidspartnere til en heidundrande samling i kun sosiale rammer Torsdag, 18. juni fra kl. 15:00
Møtested er hos X-Partner i Nye Sandviksvei til en uformell velkommen, før vi reiser ut i vårt flotte øyrike med ærverdige MS Granvin. Her venter god mat og drikke, gode historier og høy stemning.
Ta gjerne med deg en kollega eller kom alene og gi et sosialt bidrag til at denne kvelden blir minnerik for alle.
Det er begrenset med plass så vær tidlig ute med din bekreftelse
Velkommen!



