Support

Ved teknisk feil eller behov for service (se prosedyre under)  og forbruksartikler (toner/trommel) på ditt Xerox utstyr

null

Xerox kundestøtte

Vi kan tilby assistanse i forbindelse med installasjon,
flytting og teknisk hjelp utenom vanlig service utfra fakturerbare satser.

Kontakt oss på:
Service@xpartner.no

null

Tilsending av toner

Alle Xerox maskiner er tilknyttet et system som automatisk sender ut toner og forbruksartikler.

Det er to typer avtaler, en som er inkludert i den vanlige serviceavtalen og en som knyttes direkte opp til en 24/7 overvåkning som ivaretar alle utskiftbare enheter i maskinen

null

Bestilling av service

Det finnes to enkle metoder å bestille service på.

For kunder med vanlig serviceavtale og MPS avtale fyll ut skjema her!

null

Automatisk telleverk

For at faktura knyttet til din serviceavtale skal være korrekt er det viktig å få inn maskinen telleverk til faste frekvenser. Dette kan man lett glemme og det kan resultere i en estimert faktura som er til bry både for dere og oss.

Din maskin settes derfor opp til å sende oss telleverksdata hver dag slik at vi ivaretar denne operasjonen for deg.

null

Tilsending av toner

De Xerox maskiner som er tilknyttet et system som automatisk sender ut toner og forbruksartikler.

Det er to typer avtaler, en som er inkludert i den vanlige serviceavtalen og en som knyttes direkte opp til en 24/7 overvåkning som ivaretar alle utskiftbare enheter i maskinen

Mangler du toner til din Xerox maskin, fyll ut skjema her

null

Retur av forbruksartikler

Takk for at du ønsker å resirkulere de brukte forbruksartiklene fra Xerox. Dette resirkuleringsprogrammet er enkelt å bruke – Du kan få en miljø levert på ditt kontor ved å benytte denne epostadressen:

ecobox@xpartner.no. Oppgi firmanavn, adresse og hvilken Xerox maskin du har så blir dette levert og hentet på ditt kontor.

Les mer her

Box icon1

Retur av brukte forbruksartikler

Takk for at du ønsker å resirkulere de brukte forbruksartiklene fra Xerox kopimaskiner og printere

Du kan få tilsendt en miljøboks ved følge prosessen (se under). Denne blir hentet når dere bestiller ny eller ber om henting.Du kan også få en miljøboks levert på ditt kontor ved å benytte denne epostadressen: ecobox@xpartner.no

Har du problemer kan du kontakte X-PARTNER BERGEN AS på 55 59 07 10

Les mer vårt resirkuleringsprogram

Xerox kundeservice

Kunder med serviceavtale skal ved teknisk feil kontakte oss via kontaktskjema under. Serienummer finner du på din manskin under instillinger - om, send også feilkode. Vi vil først forsøke å feilsøke via telefon for å sette maskinen i drift igjen. Om dette ikke lar seg gjøre vil det bli sendt ut en tekniker.

Xpartner support

Ved problemer med drivere, omlegging av nettverk, software eller 3 parts utfordringer kontaktes en av våre systemteknikere. Send oss en mail og vi kontakter dere innenfor kort tid. Vi gjør oppmerksom på at noen tjenester kan være fakturerbare. Dette primært i tilfeller hvor det er utenforstående endringer som medfører at vi må rykke ut.
Personvern oppsett for X-Partner

Når du besøker nettstedet vårt, kan det lagre informasjon gjennom nettleseren din fra bestemte tjenester, vanligvis i form av informasjonskapsler. Her kan du endre dine personlige preferanser. Det er verdt å merke seg at blokkering av enkelte typer informasjonskapsler kan påvirke din erfaring på nettstedet vårt og tjenestene vi kan tilby.

Les mer

Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
Click to enable/disable Google Fonts.
Click to enable/disable Google Maps.
Click to enable/disable video embeds.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler. Les mer