Skanning og arkivering
Med våre løsninger vil dokumentene og informasjonen settes i system.
Xerox Docushare kobler: fleksibel og brukervennlig plattform
Et av de meste fleksible plattformene for dokumentstyring på markedet er Xerox Docushare. Medarbeidere, kunder, partnere og andre utvalgte får tilgang til og kan dele informasjon.
Hvor som helst, når som helst
Xerox DocuShare gjør dine dokumenter og din forretningsinformasjon tilgjengelig fra din mobil og fra web. I tillegg er det støtte for alle kjente filformater og dokumentformater. Du får full fleksibilitet og du får gjort mer jobb på kort tid.
God integrasjon
Det er enkelt å integrere Xerox DocuShare med bedriftens øvrige systemer som f.eks.; ERP, CRM, lønn m.fl. Tett integrering med Microsoft Office løsninger og mange skanne- og utskriftsenheter gjør det enkelt å håndtere både innhold fra papir og elektroniske dokumenter.
DocuShare funksjonalitet og muligheter
- Dokument- og innholdsstyring
- Versjonskontroll
- Innsjekk / Utsjekk av dokumenter
- Tilgangsrettigheter og tilgangskontroll
- Passordadministrasjon
- Administrasjon av brukernavn og passord
- Avanserte, fleksible søkemuligheter
- Samarbeid og deling av dokumenter
- Arbeidsflyt og godkjenningsverktøy
- Wikis og blogger
- Chat
- Varsling og lagring via e-post
- Datafangst av papirdokumenter
- Skanning: Forsider, PDF-arkiv
- 3.parts løsninger for tett integrasjon og datafangst
- Sikkerhet