Xpartner.

X-Partner Bergen AS
Bygg motstandskraft mot cybercrime 204 192 xpbruker

Bygg motstandskraft mot cybercrime

Slik hjelper vi deg med å øke din organisasjons motstandsdyktighet imperativ fra en reaktiv til proaktiv og deretter progressiv resultatbasert tilnærming, fra minst til mest moden:

Reaktiv / trusselbasert motstandskraft

Det er et smertefullt sted å være, men også noe alle team går gjennom fra tid til annen: ditt primære fokus er å rette opp umiddelbare hendelser og forhindre at de skjer igjen. Derfor vil du treffe, eller gå tilbake til Proaktiv eller risiko- og aktivabasert motstandskraft.

Proaktiv eller risiko- og aktivabasert motstandskraft

Du er opptatt av  å administrere organisasjonens angrepsoverflate  og  identifisere sikkerhetstrusler og -svakheter før de skjer . Den kan enten gjøre dette alene eller – mer sannsynlig – ved hjelp av administrerte tjenester og andre outsourcede funksjoner.

Vi  sporer, vurderer og tildeler en prioritet til store risikoer , og det er et program og en kultur på plass for å  opprettholde sikkerhetskontroller som hjelper deg å redusere disse risikoene . Neste steg er progressiv eller resultatbasert motstandskraft.

Progressiv eller resultatbasert motstandskraft

Cybersikkerhetsteamets primære rolle og ansvar er todelt: Minimer risiko og få mest mulig ut av god sikkerhet. Hvordan? Vel, du har hevet deg over kompleksiteten i daglig cybersikkerhet, taklet kompetansemangel og kan ta en «Ja, og…»-tilnærming for å bidra til organisasjonsstrategier.

Denne siste evnen er kritisk; det sikrer at organisasjonen din har en sterk cybersikkerhet gjennom hjertet, og cybersikkerhetsmål og aktiviteter er virkelig sammenføyd med forretningsmål og nøkkelaktiviteter – og følges opp.

En virkelig test på suksess er at denne tilnærmingen har spredt seg utover cybersikkerhetsteamet ditt og ganske enkelt er en del av organisasjonens kultur. Det bidrar også til de neste to resultatene: Konkurranseevne og Produktivitet .

Les mer om WithSecure fra x-Partner Bergen her!

Bærekraft, fremtiden i våre hender 1000 658 xpbruker

Bærekraft, fremtiden i våre hender

I dagens raskt utviklende forretningslandskap har bærekraft dukket opp som en toppprioritet for utallige selskaper. Organisasjoner over hele verden erkjenner nødvendigheten av å redusere deres miljøpåvirkning, ikke bare for å møte regulatoriske krav, men også for å tilpasse seg de økende forventningene til deres sosialt bevisste kunder og interessenter. Du har den unike muligheten til å ta opp denne viktige kundeprioriteten direkte og posisjonere deg selv som en pålitelig talsmann for mer bærekraftig praksis.

Aktivering av bærekraftig virksomhet

Vi gjør innovasjonsinvesteringer til produkter og tjenester som hjelper kundene våre til å bli mer produktive, lønnsomme og bærekraftige.

Våre innovative produkter, tjenester og prosesser fremmer bærekraftsinnsatsen ved å levere sosiale, økonomiske og miljømessige fordeler. Vi gjør dette i vår egen virksomhet, samt på arbeidsplasser, lokalsamfunn og byer rundt om i verden.

Vi tenker hele tiden på hvordan vi kan forenkle arbeidet, levere mer personlige opplevelser og forbedre produktiviteten gjennom ny teknologi. Vi streber etter å koble sammen den fysiske og digitale verdenen uten å påvirke miljøet, menneskers helse og sikkerhet negativt.

Med mål om å redusere miljøpåvirkninger på tvers av verdikjeden vår, investerer vi i innovative løsninger som kan spare naturressurser og senke energiintensiteten i virksomheten vår.

Utligne miljøpåvirkningen av trykking

Vi har verktøyene og ekspertisen for å gjøre virksomheten din mer bærekraftig og effektiv. Det starter med enhetsadministrasjon for å optimalisere utskriftsinfrastrukturen med energieffektive enheter. Vi kan også bruke utskriftspolicyer, pull-utskrift og innholdsadministrasjon for å redusere papir og redusere kostnadene. Xerox har også et eget program for skogplanting og karbonkompensasjon en måte å returnere trær til skogene og kompensere for karbonutslippet fra papirproduksjon.

Hver av disse fasene er like gunstig for deg som for miljøet.

Her kan du også lese om vårt Ecobox program

Robotic Process Automation (RPA) 1024 372 xpbruker

Robotic Process Automation (RPA)

Hva er robotprosessautomatisering?

Robotic Process Automation bruker roboter for å fullføre repeterende eller standardiserte oppgaver innen programvare. Arbeidsflyter som utelukkende er avhengige av papir og mennesker krever den enkle RPA. Ved å automatisere manuelle oppgaver på tvers av forretningsprosesser, lar Xerox ® RPA deg gjøre mer på kortere tid og med færre ressurser.

Det spiller ingen rolle hvilken størrelse virksomheten din er, eller hvilken bransje du er i. Hvis du har prosesser, har vi roboter for å automatisere dem. Og det er enkelt å komme i gang. Vi kan hjelpe deg med å lage en tilpasset løsning som gjør virksomheten din smartere, tryggere og sterkere med muligheten til å:

  • Kom i gang med forhåndslastede, klare til bruk prosesser fra vår omfattende bot-katalog.
  • Øk effektiviteten med en bot-arbeidsstyrke som gir omfattende automatisering på tvers av en rekke viktige forretningsprosesser.
  • Få bedre kostnadssynlighet med forenklet prissetting som inkluderer bot, botkonfigurasjon, distribusjon, støtte og mye mer.
  • Se nøyaktig hvor mye tid og penger bot-arbeidsstyrken din sparer deg med en ROI-kalkulator.
  • Få fart med skyen eller lokal distribusjon. De fleste distribusjoner tar bare noen få uker.

Les mer om Xerox nye VersaLink C415 her

Hva om du kunne sette verdslige, repeterende oppgaver på autopilot?

Organisasjoner av alle størrelser står overfor mange store endringer. I den daglige stokkingen av å styre driften og følge med i tiden, har nye utfordringer forsterket gamle smertepunkter. Trange budsjetter. Hybrid arbeidsstyrke. Og tidkrevende manuelle oppgaver som holder virksomheten i gang, men som ikke nødvendigvis vokser. Robotic Process Automation (RPA) kan lette byrden på virksomheten din, og frigjøre ansatte til å innovere, legge strategier og ligge i forkant av konkurrentene.

Hvordan brukes robotprosessautomatisering?

Robotic process automation (RPA) brukes til å transformere forretningsprosesser og arbeidsflyter på tvers av ulike bransjer ved å automatisere repeterende og regelbaserte oppgaver. Her er hvordan Xerox driver effektivitet og produktivitet gjennom vår RPA-plattform:

Dokumentbehandling og -administrasjon : RPA-løsninger brukes for å automatisere dokumentrelaterte oppgaver, som skanning, datautvinning, indeksering og arkivering. Dette effektiviserer dokumentbehandlingsprosesser, reduserer manuelle feil og fremskynder informasjonsinnhenting.

Faktura- og betalingsbehandling : Brukes til å automatisere ende-til-ende fakturabehandlingssyklusen. Dette inkluderer datautvinning fra fakturaer, validering, godkjenningsruting og betalingsbehandling, noe som fører til raskere omløpstider for fakturaer og forbedret kontantstrømstyring.

Kundeservice og støtte : Hjelper organisasjoner med å forbedre kundeservicen ved å automatisere rutinemessige forespørsler, ordrebehandling og problemløsning. Chatbots og virtuelle assistenter drevet av RPA kan tilby 24/7 support, noe som forbedrer kundetilfredsheten.

HR- og medarbeider-onboarding : Xerox RPA utnyttes for å strømlinjeforme HR-prosesser, som for eksempel introduksjon av ansatte, lønnsbehandling og fordelsadministrasjon. Den automatiserer oppgaver som dataregistrering, dokumentgenerering og samsvarskontroller, slik at HR-team kan fokusere på strategiske aktiviteter.

Supply Chain Optimization : RPA-løsninger optimaliserer forsyningskjedeoperasjoner ved å automatisere etterspørselsprognoser, ordrebehandling, lagerstyring og leverandørkommunikasjon. Dette fører til reduserte ledetider, lavere kostnader og forbedret lagernøyaktighet.

Økonomi og regnskap : Brukes for å automatisere økonomiske prosesser, inkludert leverandørgjeld og fordringer, finansiell rapportering og avstemming. Det sikrer nøyaktighet, samsvar og raskere økonomiske sluttsykluser.

Helsekrav og fakturering : I helsesektoren automatiserer Xerox RPA kravbehandling, kvalifikasjonsbekreftelse og fakturering, reduserer kravavslag, forbedrer inntektssyklusstyringen og forbedrer pasientopplevelsene.

Produksjon og kvalitetskontroll : Hjelper produsenter med å automatisere kvalitetskontrollprosesser ved å overvåke produksjonslinjer, oppdage defekter og utløse korrigerende handlinger. Dette forbedrer produktkvaliteten og reduserer produksjonsstans.

Legal Document Management : På det juridiske feltet brukes Xerox RPA til dokumentgjennomgang, kategorisering og due diligence. Det fremskynder de dokumentintensive prosessene knyttet til rettssaker og transaksjoner.

Datasikkerhet og samsvar : Bidrar til å sikre datasikkerhet og samsvar ved å automatisere sikkerhetskopiering av data, tilgangskontroll og opprettelse av revisjonsspor. Det hjelper også med å administrere retningslinjer for datalagring og svare på datasikkerhetshendelser.

IT-drift og helpdesk-støtte : Automatiserer rutinemessige IT-oppgaver som brukerklargjøring, tilbakestilling av passord og programvareoppdateringer, slik at IT-team kan fokusere på strategiske prosjekter og komplekse tekniske problemer.

RPA er en allsidig teknologi som kan tilpasses for å møte spesifikke forretningsbehov, drive driftseffektivitet, redusere kostnader, forbedre nøyaktigheten og forbedre den generelle kunde- og ansatteopplevelsen. Ved å automatisere repeterende oppgaver lar Xerox RPA organisasjoner allokere ressursene sine mer strategisk og tilpasse seg de skiftende kravene i den digitale tidsalderen.

Aktiver Zero Trust sikkerhet fra Xerox® 600 549 xpbruker

Aktiver Zero Trust sikkerhet fra Xerox®

Nettkriminalitet har nådd nye nivåer globalt, det forventes at de vil fortsette å vokse ytterligere i rekord fart. Organisasjoner trenger nye strategier og den beste praksis å forsvare seg mot disse truslene.

Zero Trust er et robust sikkerhetsrammeverk som gir tilgang til de riktige brukerne og enhetene samtidig som den forbedrer en organisasjons generelle sikkerhetsstilling.

Med en kombinasjon av maskinvare, programvare og prosesser støtter vi dine Zero Trust-initiativer ved å bruke følgende beste praksis og anbefalinger for å gjøre implementeringen enklere og mer omfattende.

For å ligge i forkant av økende cybersikkerhetstrusler trenger organisasjoner nye, kraftigere sikkerhetsstrategier

Kontinuerlig overvåke og oppdage potensielle og eksisterende sikkerhetstrusler

  • Med Trellix-hvitelisting / tillat oppføring og fastvareverifisering, er skriverne våre designet for å beskytte mot tukling.
  • Xerox Workplace Suite og Cloud bruker verktøy som reCAPTCHA for å oppdage og blokkere brute-force inngangsforsøk.
  • Vi implementerer enhetsadministrasjon og konfigurasjonsinnstillinger for flåten med Xerox ® Printer Security Audit Service.
  • Dine lagrede data er beskyttet med 256-bits kryptering, digitalt signert og passordbeskyttede filformater.
  • Data som ikke lenger er nødvendig kan slettes ved hjelp av NIST- og US DoD-godkjente algoritmer.
  • Xerox Workplace Suite og Cloud gir innholdssikkerhet og genererer varsler og rapporter om hvordan dataene brukes.

En enkel, håndhevbar sikkerhetspolicy er grunnlaget hver organisasjon trenger. Ved å implementere Xerox sikkerhetsanbefalinger kan bedrifter trygt gi autorisert brukertilgang, begrense eksponering i tilfelle datainnbrudd og automatisere svar på potensielle sikkerhetstrusler. For fullstendige detaljer, last ned oversikten.

Les mer om rekommandert og kryptert e-poster her.

EVERYDAY™ TONER FRA XEROX® TIL DIN MASKIN 915 900 xpbruker

EVERYDAY™ TONER FRA XEROX® TIL DIN MASKIN

OPPGRADER UTSKRIFTENE MED EVERYDAY™ TONER, EN REVOLUSJONERERENDE NY PREMIUM SERIE – IKKE TIL PREMIUM PRIS

  • Utsøkt utskriftskvalitet: flotte farger, klar svart, klare fine detaljer
  • Enestående pålitelighet og tilfredshet: støttet av 100 % livstidsgaranti
  • Fullt resirkulertbart: via vårt gratis retur program

Når du bytter skrivertoner til Everyday™ Toner, får du den kompromissløse ytelsen og påliteligheten til den originale skrivermerketonen med 100 % livstidsgaranti – til halvparten av prisen.

Spar 50-60% på toner uten risiko når du bytter til Everyday™ Toner for ledende merker innen skrivere og kopimaskiner.

VI LEVERER XEROX EVERYDAY TONER TIL:
  • Brother Color
  • Brother Mono
  • HP Color
  • HP Mono
  • HP PageWide
  • Lexmark
  • Oki
  • Samsung Color
  • Samsung Mono

Har du spørsmål om Everyday™ Toner fra Xerox®? Ta kontakt med oss så hjelper vi deg med å finne riktig toner til din non-Xerox maskin.

Fjern Språkbarrierer – Xerox® Translate and Print 376 282 xpbruker

Fjern Språkbarrierer – Xerox® Translate and Print

Xerox® Translate and Print-appen bruker den nyeste teknologien for å gi umiddelbare maskinoversettelser på din multifunksjonsskriver (MFP). Du går bare opp, skanner dokumentet inn og mottar det tilbake på språket du ønsker. Motta raskt det oversatte dokumentet ditt i trykt form, og/eller en redigerbar Microsoft® Word (.docx)-versjon sendt til én eller flere e-postadresser. Øyeblikkelige oversettelser til over 45 språk er bare en skanning unna.

Språk som støttes i brukergrensesnittet: engelsk, fransk, spansk, tysk, italiensk, portugisisk (brasiliansk), katalansk, tsjekkisk, dansk, nederlandsk, finsk, gresk, ungarsk, norsk, polsk, rumensk, russisk, svensk, tyrkisk

Støttede inn- og utdataspråk: arabisk, armensk, bulgarsk, katalansk, kinesisk (forenklet), kinesisk (tradisjonell), kroatisk, tsjekkisk, dansk, nederlandsk, engelsk, estisk, finsk, fransk, tysk, gresk, haitisk kreolsk, hebraisk, hmong Daw, ungarsk, indonesisk, irsk, italiensk, japansk, kiswahili, koreansk, latvisk, litauisk, makedonsk, malaysisk, maltesisk, norsk, polsk, portugisisk, rumensk, russisk, slovakisk, slovensk, spansk, svensk, thai, tyrkisk, ukrainsk, vietnamesisk, walisisk, zulu

Det kunne ikke vært enklere!

Ønsker du å lese mer om Xerox sine App løsninger se her, eller ta kontakt med oss så hjelper vi deg i gang eller finner andre løsninger etter ditt behov!

Ecobox – Resirkuler med Xerox 1024 375 xpbruker

Ecobox – Resirkuler med Xerox

Å være ansvarlig som global borger er en del av vår arv, og vi opprettholder de høyeste idealer for integrasjon, innovasjon og fortreffelighet i alt vi gjør. Vi investeringer i innovasjon til teknologi og tjenester som hjelper kundene våre til å bli mer produktive, lønnsomme og bærekraftige. Vi gjør dette med de samme kjerneverdiene som grunnleggeren vår etablerte for flere tiår siden.

Som en del av dette er viktigheten av resirkulering og bærekraft.

Xerox-tonere, så vel som ikke-Xerox-tonere, kan resirkuleres raskt og enkelt med Xerox Eco Box. Eco Box-programmet lar deg returnere brukte tonerkassetter slik at vi kan resirkulere dem for gjenbruk.

Xerox er forpliktet til ansvarlig og miljømessig forretningspraksis. Når du går tom for toner, kan vi sammen med Xerox ta de brukte kassettene dine og gi dem et nytt liv. Xerox vil rense, etterfylle, teste og sende toneren din enten tilbake til deg eller til et annet selskap.

Ønsker du å lese mer om resirkuleringsprogrammet, se her!

Takk for at du ønsker å resirkulere de brukte forbruksartiklene fra Xerox kopimaskiner og printere!

Du kan få tilsendt en miljøboks ved å sende e-post til ecobox@xpartner.no. Oppgi firmanavn, adresse og hvilken Xerox maskin du har så blir dette levert og hentet på ditt kontor. Denne blir hentet når dere bestiller ny eller ber om henting.

Har du noe spørsmål angående ecobox eller resirkulering av Xerox produkter? Ikke nøl med å ta kontakt med oss.

NORTH Rengjørings kit -Lei smuss på skjermen? 1000 1000 xpbruker

NORTH Rengjørings kit -Lei smuss på skjermen?

Prøv vår nye NORTH Rengjøringskit, Væske 250ml med Rengjøringsklut.

Spesialtilpasset rensesett for LCD/LED/OLED/PLASMA skjermer. Også perfekt rengjøring for bærbar skjerm, smarttelefoner og skjermer.

 

NORTH Rengjøringssett TV
  • Rengjør enkelt forskjellige displayer og skjermer
  • Mikrofiberduk 20×20 cm inngår

Ikke nøl med å kontakte oss på tlf 55590710 eller til din lokale konsulent om det er spørsmål til dette.

5 spørsmål til deg om cybersecurity 710 250 xpbruker

5 spørsmål til deg om cybersecurity

Det er ingen tvil om at nettkriminalitet er et faktum, det skjer, og det skjer dessverre oftere og oftere. Hackere har et sluttmål – tjene raske penger. Hele 43% av alle nettangrep er rettet mot små bedrifter.

Men konsekvensene for de utsatte kan bli fatale, flere årsverk kan bli grus over natten. Alt fra kundedatabase, sensitiv informasjon ol. kan på et par tasteklikk bli blokkert inntil løsepenger er innløst, eller solgt på svarte børsen.

Les mer om Cyber Crime her!

Ikke fall på feil side av statistikken

Det finnes måter man kan beskytte seg på, slik at man ikke blir en del av den dystre statistikken og offer av de umoralske hackerene.

Her er 5 spørsmål du bør stille deg selv om din bedrifts sikkerhet, vurdere og eventuelt gjøre tiltak der det er mangler.

Hacker: En person med gode tekniske ferdigheter som utnyttes disse til å finne snarveier og løsninger innen et felt innen dataprogrammering.

Spørsmål en: Er mine ansatte klare til å gjøre motstand?

Realiteten er at ansatte ofte er den enkleste veien inn i en bedrifts sikre systemer. Når var din siste opplæring i nettsikkerhet for ansatte? Dekket det hovedkategoriene de mest sannsynlig vil møte? Omfattende opplæring bør inkludere:

  • Finn phishing-e-poster
  • Bruke gode nettsurfingspraksis
  • Unngå mistenkelige nedlastinger
  • Aktivering av autentiseringsverktøy (f.eks. sterke passord, Multi-Factor Authentication, etc.)
  • Beskyttelse av sensitiv leverandør- og kundeinformasjon

Spørsmål to: Er leverandørens løsninger i samsvar med industrisikkerhetsstandarder?

De fleste bedrifter har i dag outsourcet programvare og andre behov til skybaserte leverandører – for effektivitet, kostnadseffektivitet og garanti for alltid opp/alltid på tilgjengelighet, noe som i økende grad ikke kan forhandles i en verden av hybrid- og fjernarbeid.

Hver teknologi som er integrert i IT-miljøet ditt må være i samsvar med sikkerhetsstandarder. Begynn med å spørre leverandører hva deres grunnleggende cybersikkerhetstiltak er – og undersøk spesielt hvordan de holder tritt med et fartsfylt og dynamisk trusselmiljø. Trianguler svarene deres ved å lese anmeldelser fra anerkjente tredjeparts cybersikkerhetsutsalg; disse vil gi et klart perspektiv på nøyaktig hva styrker og svakheter er.

Spørsmål tre: Kjører du regelmessige sårbarhetsskanninger og penetrasjonstesting?

På tvers av sektorer og bransjer kjører bedrifter regelmessig katastrofesimuleringer – enten det er å forberede ansatte til å handle i en voldssituasjon på arbeidsplassen eller hva de skal gjøre i en naturkatastrofe. Men det som er essensielt for hver virksomhet å gjøre er penetrasjonstesting, en form for evaluering som bestemmer hvor enkelt det er for ondsinnede aktører å hacke seg inn i en virksomhets systemer.

Når var siste gang du kjørte en penetrasjonstest? Er du flittig med å kjøre jevnlige oppdateringer på alle programvareløsninger og implementere sikkerhetsoppdateringer for nye sårbarheter?

Spørsmål fire: Vet du hvor verdifulle dataene dine er – og er beskyttelsen din i forhold til verdien?

Alle data er ikke skapt like. Alt kan være verdifullt for et selskap, men det betyr ikke at det er verdifullt for en hacker. Det hjelper ofte å vurdere nøyaktig hva slags data bedriften din er avhengig av. Tenk på hva som er:

  • Unik for virksomheten din : Dine intellektuelle eiendom og andre viktige data er svært verdifulle for deg og derfor forholdsmessig mer verdifulle for en nettkriminell
  • En omdømmerisiko : Å miste en klients grunnleggende personlige identifiserbare informasjon – som hjemmeadresse og personnummer – er ille nok, men å etterlate andre typer personlig informasjon, som konfidensielle journaler, sårbare kan virkelig skade et selskaps omdømme i øynene til klienter og offentligheten.
  • Handlingsbar : visse data kan bli underlagt straffer (juridiske eller kontraktsmessige) avhengig av kundetyper og regelverk

Har du brukt tid på å gjennomgå og rangere dataene virksomheten din er avhengig av – og på å forutse konsekvensene hvis du ble forhindret fra å få tilgang til dem eller den ble offentlig? Det er en øvelse verdt å gjøre.

Spørsmål fem: Vet du hva du skal gjøre når noe går galt?

Det er en grunn til at aforismen «Håpe på det beste, forbered deg på det verste» varer: det er smart praksis. Selvfølgelig vil ingen av oss at noe vondt skal skje med virksomhetene våre. Det er menneskelig natur å anta at vi er for små til å tiltrekke oss feil type oppmerksomhet. Dessverre bekrefter ikke statistikken den optimismen: du er et mål.

Spør i stedet deg selv og teamet ditt om å tenke på hvor forberedt du er hvis en nettkriminell er vellykket. Hvordan ser responsplanen din ut? Hvor robust er den? Og hvor ofte revurderer du det mot nye og nye trusler? En administrert tjeneste kan ta noe av dette ganske betydelige arbeidet fra deg, men det er fortsatt verdt å forstå hvor du er når det gjelder beredskap når det verste skjer.

Det er aldri for sent å gjøre seg klar til å møte cybertruslene som bare er en del av å drive forretning – av noe slag – i verden i dag. Med disse spørsmålene for å veilede deg, kan du begynne å ta kontroll over beredskapen din akkurat nå.

Les mer om om tema her!

Lurer du på noe? Ikke nøl med å ta kontakt med oss!

? X-Partner blir Xerox Authorized Service Provider 309 163 xpbruker

? X-Partner blir Xerox Authorized Service Provider

Fra september 2023 blir all service og distribusjon av forbruksartikler til X-Partner’s  maskinkunder flyttet til Bergen. Xerox har tildelt X-Partner full ASP status (Authorized Service Provider) som igjen betyr at både reparasjoner og forsyninger gjøres av X-Partner’s.Systemteknikere og støttefunksjoner. Alle henvendelser oppfordres til å gjøres via webskjema, epost eller telefon.  All informasjon finner dere på xpartner.no/support/Brorparten av alle slitedeler, andre parts samt forbruksartikler vil være på lokalt lager i Sandviken.  For utebys kunder har X-Partner gode alliansepartnere i hele landet som vil bistå både teknisk og innenfor rådgivning.X-Partner har etablert en ressurs-stab som vil ivareta alt fra It-releaterte utfordringer på produktene og til rådgivning for å gjøre maskinene til et effektivt og tidsbesparende produkt i arbeidsdagen.

Kontakt gjerne Daglig Leder Jarle Asheim eller din kontaktperson om du ønsker mer informasjon om endringen.Jarle AsheimDaglig LederTelefon: +47 90914872Epost: jarle@xpartner.noNye Sandviksvei 135003 BergenNorge